onsdag 1 oktober 2008

Kortbedrägeri

Är drabbad och det trodde jag aldrig skulle hända mig!! Någon har handlat för ett antal tusen (som jag av en konstig anledning hade på mitt kort), det brukar nämligen oftast vara tomt☺
Denne någon har haft det kul på Sicilien, synd bara att det inte var jag. Skulle verkligen behöva det.
Blir så ledsen och faktiskt lite rädd, otäckt att någon får tag på ens kortnummer. Funderar på vart det skulle kunna ha hänt men det går väl inte att lista ut. Hoppas jag får tillbaka pengarna av kortföretaget (banken). Kanske är svårt dessa dagar, får hoppas att banken finns kvar några dagar till, de kanske behöver mina tusenlappar för att inte gå omkull, verkar ju vara en vanlig företeelse just nu☺

2 kommentarer:

Karin Berg sa...

Så eländigt! jag är livrädd för sådant men ännu har det inte hänt mig. Peppar, peppar. Hoppas du får tillbaka pengarna

Mattias Vahlne sa...

Älskling, helgen i Italien var fantastisk. Synd att du inte var med! ;)