onsdag 1 oktober 2008

Hemkommen från Berghs School of Communication

Jag går strategisk information på Berghs denna termin. Vad jag blir inspirerad, upprymd samt att jag tankar in ny kunskap!! Otroligt kul och jag känner mig som en ny människa efter varje tillfälle. Supertrevliga och kompetenta kurskamrater, samt en otroligt kunnig och motiverande lärare. Vi kommer även att ha gästföreläsare. Ser redan framemot nästa gång.

Shit vilken taggad kvinna jag ska bli efter detta. Har ett litet problem, jag kan inte sova…inte nog med detta snuttande (ammar lite till och från, mest nattetid), men att min hjärna får tuppjuck av alla nya intryck och information. Men å andra sidan är det bara trevligt, att tanka in ny kunskap. Går ju som sagt hemma med en tio månaders tjej men snart är det en annan femma.

Har ett glas vitt i handen för att dämpa alla synapser som är i blom just nu, dessutom vill jag prata/diskutera med min man, som blir lite trött (på mig), han har ju sitt att pyssla med, egen företagare som han är.

Ska kanske knyta mig snart, torts aktiveringen i hjärnan, en ny dag i morgon med nya utmaningar!! YES….ett glas till bara☺

Inga kommentarer: