onsdag 17 september 2008

Kiss på DN!

Kiss på DN igen! Ursäkta men fan vad jag bli irriterad, efter att återigen inte sovit en hel natt, å andra sidan inte gjort det på, ja, jag vet faktiskt inte vilket år det var. Kanske när jag pluggade i Uppsala, 1992? Kattögonstenen, not, har hittat ett nytt ställe att göra sina morgonbehov. Kanske ska hitta ett nytt ställe jag med, vad skulle det då vara? Vad kan jag hitta för nytt i livet som jag inte redan vet? Skitmycket rent ut sagt! Så lite kattpiss på sin morgontidning är väl inget att hetsa upp sig för, det är ju ändå en helt ny dag och nya spännande saker att lära sig, eller?

2 kommentarer:

Tingeling sa...

Aaaargh... *skrattar gott åt din beskrivning* Stygg kiss-e!

Fiffigananette sa...

Fy mammsen!! Inte är vår lilla kisse så hemsk?
/Kramar Fanny. Älskar dig.